De eerste dagen - Reisverslag uit Darwin, Australië van Ellis Kauling - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Darwin, Australië van Ellis Kauling - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Ellis

09 Januari 2015 | Australië, Darwin

Hello everybody

Na 30 uur vliegen kwam ik aan in Darwin Australië. Wat een reis. Wat eeb reis. Darwin is een mooie, warme, benauwde en regenachtige stad. Ik verblijf tot 12 januari in het melaleuca on mitchell hostel. Dit hostel staat bekend als een van de beste in de stad met een zwembad, waskamer, keuken voor eigen gebruik, tvkamer en een bar.
Ik slaap in een 4 persoonskamer met 3 andere meiden. 2 meiden uit België die morgen doorreizen en 1 meisje uit Duitsland (Ramona) die ook tot maandag hier verblijft. Met Ramona ben ik de afgelopen 2 dagen op pad geweest door de stad. Er is op 5 minuten lopen een mooi groot park met aansluitend een stenen strand met uitzicht op de lavoro beach. Het eten en drinken in de stad is erg duur, ook in de supermarkt. Maar als je goed zoekt vind je betaalbare spullen.

Dit is ongeveer mijn belevenis van de afgelopen dagen. I.v.m mijn jetlag ben ik erg moe maar kan weinig slapen. Als de groepsreis begint zullen de verhalen wat langer worden en hopelijk heb dan ook meer puf

Xxx

  • 09 Januari 2015 - 14:11

    Clemens:

    Top wijfie, blijf lekker genieten. xxx

  • 09 Januari 2015 - 15:19

    Oma Kauling:

    Hallo lieffie leuk iets te horen van je.Geniet van alles wat je tegenkomt.Liefs xxx

  • 09 Januari 2015 - 15:48

    Jolanda En Anoek:

    Hallo nichtje, fijn om wat van je te horen!! Rust nog maar even lekker uit, pas je aan de nieuwe tijd aan en ga dan genieten van alles wat je ziet. Veel plezier!!!! Groetjes en tot het volgende bericht.

  • 09 Januari 2015 - 21:22

    Maryon:

    Fijn dat alles goed is gegaan met de reis.
    Geniet er van.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Ik ben Ellis. Ik ga voor twee weken op vakantie naar Beijing, China. Hier ga ik naar school om een beetje de taal te leren, en woon ik tijdelijk bij een gastgezin.

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 985
Totaal aantal bezoekers 4171

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 05 Maart 2015

Australië en nieuw Zeeland

03 Augustus 2013 - 17 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: