Morgen is het zover - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Ellis Kauling - WaarBenJij.nu Morgen is het zover - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Ellis Kauling - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover

Blijf op de hoogte en volg Ellis

02 Augustus 2013 | Nederland, Heerhugowaard

Nog 1 dag te gaan en dan gaat mijn reis eindelijk beginnen. Ik ben bezig met de laatste spullen in te pakken en daarna samen met mijn moeder alles nog na lopen.

Nu het zo dicht bij komt word ik toch wel een beetje zenuwachtig, maar ik heb er zo een zin in.

Ik probeer via dit blog iedereen zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de dingen die ik aan de andere kant van de wereld ga doen.

Zodra ik aangekomen ben in China laat ik zo snel mogelijk weer van mij horen

Xxx

  • 02 Augustus 2013 - 20:41

    Mireille:

    Wij, wensen jou een hele goede reis toe en dat het vliegen vlug gaat en dat je daarna mag gaan genieten van het voor mij nog zeer onbekende China.
    Heel veel plezier!!!!

  • 02 Augustus 2013 - 21:17

    Ruud, Dee En Kids:

    Hey stoere chick,

    We wensen je heel erg veel plezier op je avontuur. Doe voorzichtig en tot snel !!

    Dikke kus Ruud, Dee en de kids

  • 02 Augustus 2013 - 21:18

    Jolanda:

    Hallo nichtje, heel veel plezier en een goede reis. Ik ben toch wel een beetje jaloers op je. Groetjes van ons allemaal!!!

  • 02 Augustus 2013 - 21:39

    Bep Kauling:

    He lieffie ik wens je ook namens opa een hele goede reis en een mooie vacantie ik hoor gauw van je.tot morgen xxxxx

  • 02 Augustus 2013 - 21:42

    Pappa:

    Nou, bijna ga ik je dan wegbrengen......spannend hoor.

  • 03 Augustus 2013 - 07:31

    Oma Kauling:

    Ik ga nu oma van Tol ophalen en dan staan je 2 oma's je op Schiphol uit te zwaaien,tot straks.xxx

  • 04 Augustus 2013 - 00:37

    Clemens:

    Net telefoon gehad van Ellis Kauling, veilig geland in Beijing, Avontuur gaat beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Ik ben Ellis. Ik ga voor twee weken op vakantie naar Beijing, China. Hier ga ik naar school om een beetje de taal te leren, en woon ik tijdelijk bij een gastgezin.

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 4182

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 05 Maart 2015

Australië en nieuw Zeeland

03 Augustus 2013 - 17 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: