De laatste dagen - Reisverslag uit Peking, China van Ellis Kauling - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Peking, China van Ellis Kauling - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Ellis

12 Augustus 2013 | China, Peking

Hallo iedereen,

Gisteren was het helaas niet zo mooi weer. Dus hebben we er een gift shopping day van gemaakt. Eigenlijk zouden we ook naar een mooi park gaat maar dit ging niet door. We zijn wel naar een heel goedkope winkelstraat geweest genaamd Qian'men street. Deze straat heeft zoals ze zeggen een mooie kant een een minder mooie kan. Ik heb hier voor alle familieleden iets leuks kunnen kopen. Toen we naar huis wilde rond een uur of 5 begon het hel hard te regenen en te onweren. Dat hebben wij weer. Gelukkig hadden we paraplu's mee maar door de harde wind werden onze schoenen en benen alsnog zeiknat. Maar dit was wel weer wat anders dan bloedhete dagen.

Vandaag had ik in de ochtend mijn laatste lessen. En heb ik daarna om dit toch te kunnen afsluiten als een goede ervaring een certificaat gekregen van de organisatie. Erg lief.
In de middag ben ik samen met Diana naar een Japanse winkelcentrum geweest. Als ik kijk vanuit Chinees perspectief was dit een duur winkelcentrum. Ik heb mij in dit winkelcentrum lekker laten verwennen met een manicure van maarliefst €8,- haha. Daarna had Diana nog een uurtje les en ben ik alvast naar huis gegaan om mijn koffer in te pakken want ik moet vanacht om 3.45 op het vliegveld zijn.

Ik hoop dat iedereen genoten heeft van mijn blog. Ik vond het erg leuk om te doen en ook om al jullie reacties te lezen.

Voor mijn familie, ik zie jullie morgen.

XXX

  • 12 Augustus 2013 - 15:38

    Pappa:

    Lieverd, tot morgen middag (NL Tijd)

  • 12 Augustus 2013 - 16:16

    Jolanda:

    Hallo nichtje,
    Goede reis!!!
    Tot morgen
    Jolanda

  • 12 Augustus 2013 - 16:23

    Ruud:

    Hoi Ellis,

    Zeker genoten van je verhalen. Trots op je.

    Goeie reis terug. Tot woensdag.


  • 12 Augustus 2013 - 17:19

    Mariska:

    Elllll, ik kan niet wachten om al je verhalen te horen en samen foto's te kijken. Zie je morgen

    Xxx maris

  • 12 Augustus 2013 - 17:20

    Mireille:

    Hoi Ellis,

    Ik vond het zeker leuk om jou blog te lezen dan genieten we meteen ook een beetje van het voor ons nog onbereikbare China!!!

    Goede reis terug.

    xxx
    mi

  • 12 Augustus 2013 - 17:21

    Mama:

    Hoi meissie, wat is de tijd dat je daar was snel gegaan.
    Ik ben blij dat je het zo ontzettend naar je zin hebt gehad.
    Goeie reis terug en tot morgen.
    XXX mama

  • 12 Augustus 2013 - 17:26

    Oma Kauling:

    Hallo Lieffie

    Wat heb ik genoten van je reisverslagen en ben heel nieuwsgierig naar je verhalen en foto's.Goede reis en tot morgen.

    xxx Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

Ik ben Ellis. Ik ga voor twee weken op vakantie naar Beijing, China. Hier ga ik naar school om een beetje de taal te leren, en woon ik tijdelijk bij een gastgezin.

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 4164

Voorgaande reizen:

06 Januari 2015 - 05 Maart 2015

Australië en nieuw Zeeland

03 Augustus 2013 - 17 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: